۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

دریا منو صدا کن . . .

دلم گرفته دريا
فكري به حال من كن
ابي اون چشاتو
خواب وخيال من كن
دلم گرفته دريا
ابريه اسمونت
ميخوام كه گريه ها مو
فقط بدم نشونت



دريا تو دريا نيستي
اگه دلت نگيره
قصه بي پناهيم
از ياد تو نميره
وقتي قراره ادم
فقط يه سايه باشه
قصه رو لبهاش
بغض و گلايه باشه
وقتي بايد بهارو
حتي تو خواب نبيني
تو انتظارو حسرت
عمري بايد بشيني



وقتي كه دل يه عالم
ابراي خسته داره
از سر شب تو خونه
بناي غم ميذاره
چه فايده داره دريا
برام نام و نشونت
ارزوني تو باشه
ابي اسمونت
ارزوني تو باشه
اينهمه اسمونت

پ.ن:  امروز پس از سال ها (یادم نمیاد چند سال !) رفتم دریا ! این دو تا عکس هم خودم گرفتم! جای همه ی دوستام و رفقا رو خالی کردم حتی اون بی معرفتی که قرار بود واسه خاطر من بره دریا !
همتونو دوست دارم خیلی زیاد ! (اما خب کم و زیاد داره دیگه ! : دی )

فایل جالب امروز:
توضیح:طرح اشتغال زایی برای بیکاران! :دی
اين يک فايل اکسل هستش که بايد براي اجراش نرم افزار اکسل(Excel) از مجموعه نرم افزارهاي آفيس(Office) نصب باشه! حجم: 113 کیلو بایت
لینک: از سرور مدیا فایر - پس از لود شدن صفحه ی لینک منتظر بمانید تا درخواست دانلود شما به سرور فرستاده شود سپس بر روی Click here to start download.. کلیک کنید

0 نظرات:

Followers

با پشتیبانی Blogger.