۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

آهنگ اسفندگان به مناسبت جشن ملی اسفندگان

بمناسبت ۲۹ بهمن – روز مهر ایرانی

سومین آهنگ اسفندگان – که در راستای پاسداشت آیین‌های ایرانی
و به مناسبت جشن «اسفندگان روز مهر ایرانی» آماده شده است

پیش‌کش شما عزیزان می‌گردد.



امید است موجب شادمانی و شعف گرامیان گردد. ایدون باد.

سپندارمذ پاسبان تو باد         زخرداد روشن روان تو باد

حکیم ابوالقاسم فردوسی

این آهنگ را از این نشانی دانلود کنید و متن آن را در این نشانی بخوانید.






با گسترش آن در پاسداشت جشن‌های ایرانی سهمی داشته باشیم.
نشر آن دل‌گرمی‌ای برای تهیه‌کنندگانِ آهنگ خواهد بود.



کسری اگر افتاد به دست ترک و تازی
تخت جمشید و اهورا مرا هست هنوز
پرچم ظلم چو افراشت مغول بر سر ما
پرچم کاوه و افریدون زمان هست هنوز
عرب که پارس را فارس نوشت و تو را گفت مجوس
...بگویید نجسان که مارا گچ و پژ هست هنوز
از قول من بنویسید که نیست فرجامی بر قدرت طلبی
که بهرام بدانست آخر بد مستی و کوری گور است هنوز


من آريايی ام . خدای من ايران است. پيامبر من زرتشت است. امامان من داريوش بزرگ ، خشايارشا ، مازيار ، انوشيروان عادل ، يزدگرد. امام زمان من کاوه اهنگر است.روحانيون من فردوسی ، خیام ، مولوی ، حافظ ، سعدی و ابن سينا . کتاب مقدس من شاهنامه است.اصول و فروع دين من لوح حقوق بشر کورش بزرگ است. عاشورای من قادسيه است. شهداي من رستم فرخزاد و بابک خرمدين است.پرچم من درفش کاويانی است. بهشت من آزادی است. عيد من مهرگان و نوروز است.محراب من دل است. دين من عشق و دانش است.ايمان من خرد است . 


چگونه دروغ ميان مردم پارسي جاي گرفت؟؟

داریوش هخامنشی: اهورامزدا دروغ را از سرزمین و مردم من بدور نگه دارد

کوروش بزرگ : مرد پارسی دروغ نگوید حتی بهنگام مرگ در جنگ

...

پیامبر به علی (ع) : ای علی در 3 جا دروغ نیکوست :

میدان جنگ ،

وعده به زنان

و اصلاح بین مردم.

{ وسایل الشیعه – جلد 12 }






پاینده فرهنگ ایران V

فایل جالب امروز:
توضیح: کلیپ پاورپوینت هفت پند مولانا. برای اجرا شدن این فایل باید نرم افزار پاورپوینت(از مجموعه آفیس) نصب باشد.
حجم: 526 کیلو بایت
لینک: از سرور مدیا فایر - پس از لود شدن صفحه ی لینک منتظر بمانید تا درخواست دانلود شما به سرور فرستاده شود سپس بر روی Click here to start download.. کلیک کنید
دانلود 
.
ببوسییییییییییییییییییییییییییییییییییم :دی
.

0 نظرات:

Followers

با پشتیبانی Blogger.