۱۳۹۰ اردیبهشت ۱, پنجشنبه

به ياد مهستي

هیچکی از رفتن من غصه نخورد
هیچکی با موندن من شاد نشد
وقتی رفتم کسی قلبش نگرفت
بغض هیچ آدمی فریاد نشد

وقتی رفتم کسی غصش نگرفت
وقتی رفتم کسی بدرقم نکرد
دل من میخواست تلافی بکنه
پس چشه هیچ کسی عاشقم نکرد

وقتی رفتم نه که بارون نگرفت
هوا صاف و خیلی هم آفتابی بود
اگه شب میرفتم و خورشید نبود
آسمون خوب میدونم مهتابی بود

دم رفتن کسی گفت سفر بخیر
که واسم غریب و نا شناخته بود
اما اون وقتی رسید که قلب من
همه آرزوهاشو باخته بود

چهره هیچ کسی پژمرده نبود
گلا اما همه پژمرده بودن
کسائیکه واسشون مهم بودم
همه شاید یه جوری مرده بودن

وقتی رفتم کسی غصش نگرفت
وقتی رفتم کسی بدرقم نکرد
دل من میخواست تلافی بکنه
پس چشه هیچ کسی عاشقم نکرد
پس چشه هیچ کسی عاشقم نکرد

وقتی رفتم نه که بارون نگرفت
هوا صاف و خیلی هم آفتابی بود
اگه شب میرفتم و خورشید نبود
آسمون خوب میدونم مهتابی بود

دم رفتن کسی گفت سفر بخیر
که واسم غریب و نا شناخته بود
اما اون وقتی رسید که قلب من
همه آرزوهاشو باخته بود
اما اون وقتی رسید که قلب من
همه آرزوهاشو باخته بود

موسيقي چيزيه كه باهاش بزرگ شدم. از كودكي كه يادمه (حالا اون زمانيكه سي دي و دي وي دي نبود!) از اين نواراي وي اچ اس و نوار هاي معمولي (Tape) هميشه خونمون بود و هميشه هم در حال خوندن ! اما كسي كه اولين بار بهش گوش دادم مهستي بود
آره من با مهستي بزرگ شدم باهاش عاشق شدم باهاش توي عشقم شكست خوردم باهاش زمين خوردم و بلند شدم
هميشه برام مقدس بود و هنوز هم هست
هنوز هم بهش گوش مي كنم و دوستش دارم
25 ژوئن بود كه براي هميشه از پيش ما رفت
براي من خيلي سخت بود
كسي كه حداقل 15 سال باهاش زندگي كرده بود
يادمه مراسم تشييع جنازش رو گرفته بودم
اينقدر بغض گلوم رو گرفته بود كه 2 بار گريه كردم
مادرم هم ديد وضعم خرابه يه بار كه من خونه نبودم سي دي رو برداشت!
يادمه يه روز رفته بودم پيش خالم. دختر خالم هم كه خبر داشت من عاشق مهستيم بهم تسليت گفت

پ.ن: مي دونم كم كم 2 ماه ديگه سالگرد مهستي عزيزه ولي نمي دونم چرا الان اين تاپيك رو نوشتم

فایل جالب امروز:
توضیح: بدون شرح !!!
اين يک فايل اکسل هستش که بايد براي اجراش نرم افزار اکسل(Excel) از مجموعه نرم افزارهاي آفيس(Office) نصب باشه! حجم: 2.11 مگا بایت
لینک: لينك مستقيم (Direct Link)

2 نظرات:

نقطه چین ها . . . گفت...

میفهمم این دردو..البته شاید نه برای این خواننده..هر کس از کوچیکی خواننده هایی رو دوست داشته و داره..و منم برای مردن بعضی هاشون گریه کردم..اونم از ته دلم..یکیشون مایکل بود که از کوچیکی دوستش داشتم..بهرحال همه یه روزی میرن..اینا هم خوب زندگی کردن..مهم اینه که خیلی ها دوستشون دارن و همیشه بین مردم زنده میمونن! :-)

یوسف

Bardia گفت...

يوسف:
واقعا از ته دل گريه كردم
مايكل هم خيلي دوست داشتنيه
آره واقعا هميشه بين مردم زنده هستن

Followers

با پشتیبانی Blogger.