۱۳۹۰ اردیبهشت ۱, پنجشنبه

90/2/1

ساعت 4 بامداد: از خواب بلند شدم و به زور سعي كردم خوابم ببره ولي نشد
ساعت 6 بامداد: از رختخواب بلند شدم و بعد از صبحانه مختصر لباس پوشيدم
ساعت 6:30 بامداد: با تمام بي حوصلگي و خستگي و كسالت راه افتادم كه برم دانشگاه
ساعت 7: توي ماشين در حال رفتن به سمت دانشگاه
دستگاه پخش ماشين روشن بود و داشت آهنگ وقتي رفتم مهستي رو پخش مي كرد
همون آهنگي كه متنش رو توي پست قبلي نوشتم
واي ديگه بهتر از اين نميشه!
همين يه تراك كافي بود تا يه روز خوبي رو داشته باشم
با شادي و شنگولي رفتم سر كلاس !
واي كه چقدر خوبه آدم به مهستي گوش كنه اونم اول صبح

فایل جالب امروز:
توضیح: كليپ دوربن مخفي ! آقاي دكتر ! 10+
حجم: 4.85 مگا بایت
لینک: از سرور مدیا فایر - پس از لود شدن صفحه ی لینک منتظر بمانید تا درخواست دانلود شما به سرور فرستاده شود سپس بر روی Click here to start download.. کلیک کنید


4 نظرات:

نقطه چین ها . . . گفت...

..عجب..
همیشه شاد و شنگول باشی...

یوسف

Bardia گفت...

يوسف:
مرسي اميدوارم تو و كيا هم هميشه در كنار هم شاد باشين

gharibe90 گفت...

مهستی .. آخی .. وقتی رفتش انقدر غصه خوردم ..
روحش شاد و یادش گرامی ..
اتفاقن همین دیشبی داشتم یکی از آهنگاشو گوش می کردم .. صدایی داشت واسه خودش ..

Bardia گفت...

حسين:
اوهوم خيلي صداش خوبه
من هر روز گوش ميدم
روحش شاد

Followers

با پشتیبانی Blogger.