۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۱, چهارشنبه

مملكته داريم

سر خيابون داشتم مي رفتمو به بوتيك ها نگاه مي كردم، سه تا پسره كه ميومد راهنمايي باشن بر و بر توي چشم من نگاه كردن و گفتن «عمو كلاس چندي؟» مملكته داريم ؟!

بچه ي شيش هفت ساله سوار دوچرخه ي بيست و هشته همين طور كه داره از كنارم رد ميشه چشمك مي زنه ! مملكته داريم ؟!

پسره استريته، اون وقت اس ام اس ميده به خدا دوستت دارم ! بدون تو نمي تونم زندگي كنم ! هر موقع خواستي من حاضرم ! مملكته داريم ؟!

رفتم انتشاراتي دانشگاه جزوه ي هفته ي پيش بچه ها رو كپي كنم،‌ يارو انتشاراتيه بعد از اينكه كلي تعارف كرد ! ميگه قربونت برم عزيزم ! حساب مي كنيم حالا (با چشمك) اونوقت دو برابر حساب كرد ! مملكته داريم ؟!

دانشگاه جديد قبول شديم به جاي اينكه بچه ها بگن مباركه ميگن مواظب باش پسراي دانشگاه مختو نزنن ! مملكته داريم ؟!

يه دختره همكلاسيم 16 بار دماغشو عمل كرده ولي ميگه باز انحراف داره ! همه ميگن به به چه دختري ! اونوقت هفته ي پيش يه پسره عمل كرد همه ي دخترا با دست نشونش ميدن ميگن آبروي پسر ها رو برده‌ ! مملكته داريم ؟!

بچه ها مي خواستن سوار تاكسي شن ديدن هيچكي نگه نمي داره به من گفتن تو برو جلو وايسا رفتم ديدم 5 تا ماشين كيپ هم سپرهاشون جفت هم شد ! حالا اينا هيچي! دو تا از ماشينا هيونداي بود و كمري ! اومده بودن مسافر بزنن! مملكته داريم ؟!

با يكي از رفقا رفتيم بيرون داريم با ماشينش فر مي خوريم باباش زنگ زده ميگه بيا منو برسون خونه ميريم دم ادارش يارو بد نگاه مي كرد! فرداييش توي چت پسرش بهم ميگه چه طوري خوش تيپ ! بابام خيلي ازت خوشش اومد! دعوتت كرد بيا خونمون ! مملكته داريم ؟!

يكي از واحدامونو تازه فروختيم يارو پسرش رو كه دانشجو هم هست آورده نشونده هر شب يه دختر رو مياره خونه ! اونوقت ماها حتي اجازه ي دوست داشتن عشقمون رو هم نداريم ! مملكته داريم ؟!

ديروز نون خريده بودم داشتم ميومدم خونه ديدم سه تا پسره پونزده شونزده ساله دارن ميان همه هم فشن ؟! به من رسيدن به همديگه نگاه كردن و زيك زاك رفتن تا بخورم بهشون ! منم اون روز كرمم گرفته بود اينقدر مسخره بازي درآوردم و زيك زاك رفتم كه دوتاشون خوردن به ماشين يكي ديگش خورد به تيربرق منم كه سرم داشت گيج ميومد دو ساعت چرخيدم تا راه خونمو پيدا كردم ! مملكته داريم ؟!

توي اين همه گرفتاري كه مردم دارن همه ي حرفشون توي تاكسي بد و بيراه گفتن به نوه ي ملكه انگليسه كه تازه ازدواج كرده و يه پنگوئن رو بين ۴۰۰ پنگوئن به فرزند خوندگي قبول كرده ! مملكته داريم ؟!

پ.ن1: بداهه هاي بالا خزعبلات ذهن پريشان و ناقص منه !

پ.ن2: همشون توي دو هفته ي پيش اتفاق افتادن ! مملكته داريم ؟! 



فايل جالب امروز:
توضیح: كليپ - شوخي يه زن با شوهرش در حد المپيك !
حجم: 1.55 مگا بایت
لینک: از سرور مدیا فایر - پس از لود شدن صفحه ی لینک منتظر بمانید تا درخواست دانلود شما به سرور فرستاده شود سپس بر روی Click here to start download.. کلیک کنید
 

5 نظرات:

gharibe90 گفت...

:)) .. آخ نمی دونی چقدر ذوق می کنم یه بلایی سرت میاد .. کلی کیف می کنم .. امیدوارم مملکت همینجوری پیش بره :))

Bardia گفت...

حسين:
بلاگر چند روزه بهم ريخته !
امروز هم در يك اقدام كاملا خودجوش و نيكو نظرت رو حذف كرد !
از وبلاگ بك آپ گرفته بودم
نظرت رو خودم دستي وارد كردم
انصافا دموكراسي رو داشتي ؟!

gharibe90 گفت...

بابا دموکراسیت منو له و لورده کرد :))
ولی من همش دارم به اون صحنه ای فکر می کنم که تو داشتی این دموکراسیو اجرا می کردی .. یعنی واقعن تو هم به اندازه ی من از نوشتن اون کامنت لذت بردی ؟:))

Bardia گفت...

حسين خان ما جنبمون خيلي بالاتر از اين حرفاست
وگرنه در اولين كامنتت توي كوله بار سفر كه بايد با خاك يكسانت مي كردم!

gharibe90 گفت...

بابا بدن ساز .. بابا با جنبه ..
من خودم یه پسر خاکی ام ، دیگه نیازی به این کارا نیست :))

Followers

با پشتیبانی Blogger.