۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۶, جمعه

. . .


بسیار سفر باید، تا پخته شود خامی
صوفی نشود صافی، تا در نکشد جامی
گیر پیر مناجاتست، ور رند خرابتی
هر کس قلمی رفتست، بر وی به سرانجامی
فردا که خلایق را، دیوان جزا باشد
هر کس عملی دارد، من گوش به انعامی
ای بلبل اگر نالی، من با تو هم آوازم
تو عشق گلی داری، من عشق گلندامی
 
 
براي هممون پيش اومده كه درد دلي داشته باشيم ولي كسي رو لايق شنيدنش پيدا نكرده باشيم. به خونواده كه نميشه همه چيو گفت
از قديم هم كه گفتن يه رفيق خوب از برادر به آدم نزديكتره
تنها خوبيه اينجا اينه كه خيلي از حرفا رو مي تونم بي رو در بايستي بگم
ولي گاهي آدم خيلي جاي يه رفيق خوب و توي زندگيش خالي مي بينه
همه ي ما رفقايي داريم كه تنها زماني كه به ما  نياز پيدا كنن به سراغمون ميان و احوالي از ما ميگيرن
نظر من اينه كه همه ي ما ها  يه نفر رو داريم كه سنگ صبورمون ميشه ولي بعضي ها زود و بعضي ها خيلي دير پيداشون ميشه
پ.ن: اميدوارم واسه من خيلي دير نكنه چون منم بي جنبه يه بار ديدي كار دستم دادم ! 


فايل جالب امروز:
توضیح: كليپ - هتل
حجم: 5.46 مگا بایت
لینک: از سرور مدیا فایر - پس از لود شدن صفحه ی لینک منتظر بمانید تا درخواست دانلود شما به سرور فرستاده شود سپس بر روی Click here to start download.. کلیک کنید
 

5 نظرات:

نقطه چین ها . . . گفت...

..آدما وقتی بهشون نیاز داری نیستن و اتفاقا وقتی نیاز نداری میان سراغت..اینم میشه گفت..البته علتش اینه که اغلب استریت هستن و دردت رو نمیفهمنن..شاید از نظر اونا این نیاز برآورده بشه..اما برای ما هیچ وقت بودنشون باعث آرامش نشده..و در آخر همونطور که آرزوی خوته امیدوارم پارتنرت رو پیدا کنی..چون بودنش باعث میشه از همه اینا بی نیاز بشی...
راستی عکس این گربه چقدر نازه...

یوسف

Bardia گفت...

عكس اين گربه رو ديروز توي يه سايت پيدا كردم
واسه خاطر تو گذاشتم
يادم بود كه گربه دوست داشتي

نقطه چین ها . . . گفت...

مرسی..ما به این شکل گربه ها میگیم شلخته میون! چون از هر رنگی توی خودشون دارن..از سفید و خاکستری بگیر تا نارنجی و سیاه.. :-)

یوسف

gharibe90 گفت...

ا .. علی ؟ .. اصلن ازت انتظار نداشتم .. دوست از من بهتر هم مگه می تونی پیدا کنی ؟ :))

Bardia گفت...

منظورم اين بود كه كسي باشه كه آدم دو كلام باهاش درد دل كنه
در كل تمام بچه هاي نت كه تا حالا با اين بلاگ باهاشون آشنا شدم رو خيلي دوست دارم
حسين خان كه جاي خودشو داره
تو هم كه هميشه مزتو بايد بريزي :)

Followers

با پشتیبانی Blogger.