۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۳, سه‌شنبه

نیا باران . . .

نیا باران

زمین جای قشنگی نیست

من از جنس زمینم و خوب می دانم

که گل در عقد زنبور است

اما یک طرف سودای بلبل، یک طرف بال و پر پروانه را هم دوست می دارد

نیا باران پشیمان می شوی از آمدن

زمین جای قشنگی نیست

در ناودان ها گیر خواهی کرد

من از جنس زمینم خوب می دانم

که اینجا جمعه بازار است

و مردم عشق را در بسته های زرد کوچک نسیه می دادند

در اینجا قدر مردم را به جو اندازه می گیرند

در این جا شعر حافظ را به فال کولیان در به در اندازه می گیرند

نیا باران زمین جای قشنگی نیست

نیا باران

نیا بارن
 
پ.ن: بارون كه مياد بد جور دلم پر مي كشه، خيلي زير بارون رفتن رو دوست دارم، چند روز پيش نيم ساعت زير بارون راه مي رفتم 
نمي دوني زير بارون توي هواي ارديبهشت كنار كوهي كه هميشه نگاه كردن بهش بهم آرامش ميده چه لذتي داره
حتي اگه تمام مردم از كنارم رد بشن و به همديگه بگن ولش كن ديوونست . . . !!!


فایل جالب امروز:
توضیح: كليپ - دوربين مخفي +15 !!!
حجم: 6.54 مگا بایت
لینک: از سرور مدیا فایر - پس از لود شدن صفحه ی لینک منتظر بمانید تا درخواست دانلود شما به سرور فرستاده شود سپس بر روی Click here to start download.. کلیک کنید
 
    فعلا باي  
 

2 نظرات:

نقطه چین ها . . . گفت...

بارون..منم خیلی دوست دارم.....

یوسف

gharibe90 گفت...

خب منم میگم ولش کن دیوونه اس :))
اما خدائیش شعر قشنگی بود ..

Followers

با پشتیبانی Blogger.