۱۳۹۲ آذر ۱۷, یکشنبه

اندر حکایت پورنو .. !



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiNlYFahrgh_BeoES3qZgXVdyf4h-zmCpS0ElzbJ92yYGk8e13O3afULRGN2Q2tVNrB2rWOer0q7-88cE3HgujV_nTIE2b_XzQYk_uVWWCy1vRh7jC_RlD9EckcJyCxkfl1qfuPA4ok5jk/s1600/tumblr_mw39o8uGWn1rqy64no1_500.gif


من در کل با واژه ی اقلیت مشکل دارم!
آدم یا به حساب میاد یا نه دیگه!
اقلیت و اکثریت دیگه چیه؟! بازم شدش تبعیض دیگه!!
ولی در کل منظورم جامعه ی به اصطلاح اقلیت خودمونه..
همیشه مشکل از دیگران نیست..
همیشه نباید دیو قصه یک استریت باشه و دلبر گی !
من خیلی از خودم در این مورد هم انتقاد دارم! که کم کاری زیادی کردم..
ولی چیزی که خیلی منو آزار میده اینه که بعضی از دوستان این کارها رو به نام جامعه ی ال جی بی تی انجام میدن!
یه چیزایی توو مایه های حمله های وحشتناک دیشب و امروز به پیج های لیونل مسی و فرناندا لیما ..
مثلن شاید خیلی هاتون اون کلیپی که به نام "زرنگ ونک" منتشر شد و به سرعت هم پخش شد رو دیده باشید..
یا همین چند وقت پیش خودم توو یکی از سایت های خارجی به یک کلیپی برخوردم که هم شوکه شدم از دیدنش و هم خیلی برام جالب بود..
ماجرا اینه که یه پسر حدود 27 یا 28 ساله دو تا پسر 16-17 ساله رو میاره خونش یا مکان(!).. و خودش دوربین رو میکاره و میره جلوی دوربین لباسش رو در میاره و از اون دو تا هم میخواد که بیان و جلوی دوربین باهاش سکس کنن!
حالا تا اینجای ماجرا شدش مثلن پورنو!
فیلم بیصداست... یعنی به جاش آهنگی پخش میشه..
اما جای جالب داستان از اونجا شروع میشه که یکی از پسرا که به نظر کوچکتر هم میاد با اشاره به دوست گرامی 27 یا 28 ساله از اون یکی دوستش یواشکی می پرسه: « حشیش زده ؟! »
طرف هم میگه:« نه! کونه.. !! »
کاملن رل و میک آپ آرتیست ماجرا مشخصه که گی هستش ..
بزارین کمی از این ماجرا دور شیم..
مدتی میگذره که یکی از دوستان گی که میشناختمش فوت کرده
یعنی احتمالن خودکشی کرده!
توو پیج های مختلف فیس بوک هم اطلاع رسانی شد..
اصلن کاری به طریقه ی مرگش ندارم.. چون اطلاع درستی ندارم.. ولی این دوست عزیز از دست رفتمون با اینکه همه ی رفقاش اطلاع داشتن از گی بودنش ولی بسیار با احترام و مهربانی باهاش رفتار میشد..
به حدی که پس از مرگش دوستای استریتش براش پیج فیس بوک راه اندازی کردن و یادش رو با زدن تصاویرش بر روی درب مغازه و وب و فیس بوک گرامی داشتن...
می خوام بگم وقتی جو روانی بسیار بدی برای ما وجود داره آدم می تونه اینطوری نه تنها خودش بلکه یادی هم از هم قبیله هاش بکنه
که بابا ما هم مثه شماییم..
ما هم خوب و بد داریم...
همیشه دوست داشتم که دوستان هم احساس به بالاترین درجه ها برسن و بتونن از این طریق از صداشون و بردی که دارن استفاده کنن..
باور کنید که تاثیرش بسیار بیشتر از مزخرفاتیه که من توی این چند خط نوشتم!

پ.ن:نگو،نخند،نخور،نبین،نشین ،نخواب

اگر می توانی نفس هم نکش

اینجا شهر نه و نگمه هاست

بع بع زیادی نکن

گوسفند خوبی باش  http://www.pic4ever.com/images/5.gif

0 نظرات:

Followers

با پشتیبانی Blogger.