۱۳۹۱ خرداد ۱۳, شنبه

Musical


گوش دادن به موسیقی همیشه برای من پلی بوده برای شنیدن شعر
تازگی ویدیویی دیدم که از صاحب اثر بعید بود !
اصلن توقع این اثر رو از این آدم نداشتم
خیلی منو تحت تاثیر قرار داد
اونم افشین بود ! با ترانه ی خلاصم کن
با شعر زیبایی از داوود بصیری
واقعن شاهکاریه
شاعرش از درد میگه
از عذاب و غمی که انسانهایی که گرفتار گرد هستند می کشن
از زبون مردم زیر پوست این شهر خراب  آباد میگه
از زبون ما جماعت چرتی...
واقعن باید سپاسگذاری کرد از این جور خواننده ها
نه مثه حسین تهی که هنوز گرفتاره "منو این" ه !
به قول شاهین به دنبال قر کمر فقط !
والا خوبه آدم یه خورده به مخش هم فشار بیاره

متن آهنگش رو میذارم:
خدایا خسته گردم خلاصم کن
پر از رنج و غم و دردم رهایم کن
من از این نشعه بیزارم خداوندا
بیا آغوش پاکت را از عالم کن
خلاصم کن خلاصم کن
خلاصم کن خلاصم کن

از این درد و از این تنهایی و دیوار
از این بد نامی و روح و تن بیمار
از این افیون بی درمون لاکردار
خداوندا خلاصم کن از این آوار
خلاصم کن خلاصم کن
خلاصم کن خلاصم کن

منم چون سایه ای در یک شب مهتاب
که افتاده ز نیزاری به یک مرداب
منم چون نی پر از ناله پر از فریاد
خداوندا خلاصم کن از این بیداد
خلاصم کن خلاصم کن
خلاصم کن خلاصم کن



 در حاشیه ی خبر ها :


حالا یه نفر چشم ما رو گرفت... ها !
رفتم تو پیجش دیدم اووووووه چه خبره !
همه دخترا ریختن میگن دوستت داریم !
ماهه ماه !
چشاتون درویش کنیدا ! ها !!! من غیرتیم !!! 



حالا قراره یکی رو بفرستیم بره باهاش صحبت کنه !!!
قراره بهش بگه « نمیخوام برام بمیری... تو فقط بگو نمیری !!! »  .............   



7 نظرات:

ناشناس گفت...

واقعا زبونم از این همه پشت کار بند اومده :D

بله ایشون بسیار دافِ زیبایی هستند به چشمِ برادری ، خدا نیگرشون داره :P :D

A.L.I گفت...

حالا کجاشو دیدی !!
نامرد من این همه سفارش کردم.. عجب دافیه چیه .. !!!!

top boy گفت...

جالبه برام...
حالا از کجا میدونی اینم تورو دوس داره ک از الان روش غیرت داری؟؟؟

A.L.I گفت...

50 درصد قضيه حله !
يعني از طرف من مشكلي نيست !!
ميمونه اون !
اونم خيلي بايد از خداش باشه !!
پسر به اين خوبي... ماهي...

top boy گفت...

آقا پسر خوب وماه ميشه ماهم دوستت داشته باشيم؟!
داره حسوديم ميشه ب صاحب اين عكس
به قول خودت "ي پسرم پيدا نميشه با ما حال كنه رو ما غيرت داشته باشه"

A.L.I گفت...

من رقابت رو دوست دارم...!
بايد نشست ديد تهش چي ميشه!!!

top boy گفت...

كيا بايد رقابت كنن؟
منظورت كياست؟

Followers

با پشتیبانی Blogger.