۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۸, دوشنبه

تو نیستی




توو این خونه هوایی نیست
غروبایی که غمگینم
نفسی اگه با من هست
هوای توئه توو سینم
خیالت با منه هرشب
قفس می سازم از یادت
دلی که خونه از غصت
هنوزم خیلی می خوامت
کسی جاتو نمیگیره
هنوزم پای تو هستم
مثه درهای این خونه
چشامم رو همه بستم
تو نیستی و لبای من
فقط عکست رو می بوسه
تو رو انقدر بوسیدم
که عکست داره می پوسه

همیشه برای شاهین نجفی احترام خاصی قائل بودم و هستم. با این ویدیوی "بعد از تو" هم که دوچندان شد. واقعن دمش گرم

 


همه چی خوبه... همه چی آرومه... روزای خوبی داره میاد و میره ... و بیشتر از همیشه به آینده امیدوارم....
بعد از حمله به صفحات الملك عبدالله ملك الانسانية و العربیه و ملکه بریتانیا و گوگل و پادشاه این کشور اون کشور ! یک کمی آروم گرفتم و دارم درس می خونم !
کی میخواد این شیطونیام تموم شه خدا میدونه !
نمی دونم چرا دستم به نوشتن نمی ره... الان
شاید توو پست بعد یه داستانکی نوشتم !

0 نظرات:

Followers

با پشتیبانی Blogger.